Hea teenindus
«
Soovitan kindlasti, väga professionaalne kasutajatugi!» Profashion, Tallinn |
1. Ostutingimuste kehtivus
Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe " Katlakeskus" omaniku Giftex Group OÜ (registrikood: 11337915), asukohaga Nurme 15A,11621 Tallinn (edaspidi Veebipood) vahel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.
2. Hinnainfo
Kõik Veebipoes märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
3. Tellimuse vormistamine
Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus".
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile "Kinnita tellimus".
Valides makseviisiks "Pangalink", saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB). Tellimus, koos makseinfoga saadetakse ka teie e-postile.
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette helistada e-poe kontaktnumbril.
4. Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.
Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
5. Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb tellida, siis on keskmine tarneaeg 2-4 nädalat. Täpne tarneaeg on märgitud iga toote juures.
Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
6. Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit - Kauba tagastus.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Tagastatav kaup peab olema kasutamatta, rikkumata ja tehniliselt korras.Taganemisõiguse kasutamiseks peab Ostja avama tootepakendi ettevaatlikult seda kahjustamata.
Lepingust taganemisel jäävad kauba tagastamise, postitamise või muud transpordikulud tarbija kanda, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt. vale või defektiga toode).
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.
Veebipood tagastab ostusumma taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kui kõik tingimused on täidetud.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena.
Tagastada ei ole võimalik avatud pakendiga elektroonilisi juhtplokkide, arvutitarkvara ja muud elektroonilise juhtseadmeid.
Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode on puudustega (kus puudused on põhjustatud Ostja poolt): ei ole täiskomplektne, ei ole originaalpakendis ja/või on kasutatud, siis raha ei tagastata ning tagastatud toode jääb Müüja juurde hoiule, ning toote tagastamisega Ostjale seotud kulud katab Ostja.
Veebipoel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ja jätta teenus osutamata või tellitud kaup üle andmata järgmistel juhtudel:
-kaup on laost otsa lõppenud ja seda ei ole võimalik mõistliku aja jooksul ja mõistlikel tingimustel hankida
-kauba hinda või omadusi on e-poes valesti kuvatud e-poe süsteemivea tõttu
-müügilepingut ei ole võimalik täita vääramatu jõu tõttu
-veebipoel ei ole muul põhjusel võimalik müügilepingut täita
-Arvel oleva maksetähtaja jooksul pole makset laekunud
Kui Veebipoel ei ole võimalik e-poes esitatud tellimust täita, teavitatakse sellest Ostjat tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti aadressi kaudu 2 tööpäeva jooksul. Ostja poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14 tööpäeva jooksul, kui ei ole Ostjaga kokku lepitud teisiti.
8. Vääramatu jõud
Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).
9. Isikuandmete töötlemine
Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.
Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.
Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.
10. Garantii ja pretensioonide esitamise kord
Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.
Ostjal säilib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat peale kauba ostmist.
Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.
Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.